Ludek Bouska

Koučink hrou - hrajeme si na změnu. Kdo si hraje nezlobí!

Pracuji s lidmi na změně. Změnit něco potřebujeme každý. A většině z nás se to nedaří. Změna je život! To víme, ale i změna typu jo-jo efektu patří k životu. Chceme se změnit a zůstáváme stále stejní... Pojďte si hrát!

Mám stránky 333coaching.cz. 

Nechci psát rady pro druhé, ale to, co vychází z mé osobní zkušenosti. Co jsem prožil a zakusil na sobě. Jen to má sílu, to funguje. Pokud to nepomůže mě samotnému, nemám právo to nabízet druhým.

Přečetl jsem spoustu dobře míněných příruček. Málokdy za nimi ale byl osobní prožitek autora. Pisatelé píší proto, aby psali ne aby sdělovali, co prožili.

Psaní je pro mně nacházením sama sebe. Ta slova jsou moje myšlenky a tím kousek mě samotného. Možná by šlo podobně jako při detekci krve podle slov určit DNA autora. To, co píšu je moje DNA. Asi tam bude i spousta chyb. Nejsem dokonalý. Některé věty bych možná znovu nenapsal. Měním se. Snažím se o osobní růst, i když je to někdy těžké. Možná bych taky za všechny svoje názory nedal ruku do ohně. Nejsem neomylný.

Stává se mi, že mě reakce čtenářů dovedou k jinému uvažování. Třeba to zabolí, ale pomáhá mi to. Moc mi ta zpětná vazba pomáhá. Díky za ní.
  • Počet článků 78
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 971x

Ludek Bouska

Rád si hraju! A tak jsem si vymyslel novou hru :)

Rád si hraji a tvořím nové hry. Ty si pak hrajeme doma. Dříve s našima klukama, ale když už "vylítli", tak s kamarády. Anebo i klukama a jejich partnerkama. To je paráda. Udělal jsem novou hru TRIETO a ta lidi zaujala nejvíc.

9.12.2019 v 22:48 | Karma: 7,05 | Přečteno: 290x | Diskuse| Hobby

Ludek Bouska

Desatera bible a jógy - deset slov

Desatero: Není, nečiníš, neneseš, hlídej, cti, nezabíjíš, nesmilníš, nekradeš, nelžeš, nežádáš. Jama-Nijama: Nenásilí, nelhaní, nekradení, neulpívání, zdrženlivost, čistota, spokojenost, sebekázeň, poznávání, oddanost.

7.2.2018 v 12:00 | Karma: 6,66 | Přečteno: 158x | Diskuse| Ostatní

Ludek Bouska

Desatera bible a jógy - úvod

Jama a Nijama spolu s biblickým Desaterem tvoří jakési základy dvou odlišných světů. Západ a Východ. V současném globalizovaném světě se mnohé myšlenkové, světonázorové a náboženské světy setkávají. Všude jsme doma...

8.1.2018 v 22:55 | Karma: 8,64 | Přečteno: 324x | Diskuse| Ostatní

Ludek Bouska

Trojlístek pro štěstí

Potřeboval jsem alespoň trochu štěstí. Takového malého, které dá člověku nějaký pohled na dnešní den i do budoucna. Jakési ujištění, že se všechno nespikne proti mě, že mám jakýsi záblesk naděje, že všechno není nanic...

11.5.2015 v 11:00 | Karma: 12,91 | Přečteno: 374x | Diskuse| Ostatní

Ludek Bouska

Pečení chleba

Rád peču chleba. Díky pekárně je to jednoduché a ne moc pracné. Taková oddechová práce. “Nahážu” tam všechny suroviny, pak si zvolím, kdy má být chlebík hotový a to je všechno. Trochu mletí, vážení a sledování, abych měl všechno po ruce. Je to příjemné se probudit do nového rána s vůní chleba. Chlebík je příjemně měkoučký a voňavý. I když úplně čerstvý by se neměl jíst. Tak stačí jednu až dvě hodiny počkat a je možné si pochutnávat.

11.3.2014 v 13:58 | Karma: 10,91 | Přečteno: 1577x | Diskuse| Osobní

Ludek Bouska

Běž vynést koš!

Potřebuju být svobodný ve svých rozhodováních. Nesnáším příkazy od druhých lidí. Proto taky nejsem zaměstnaný. Jsem takzvaně na volné noze. Sice pracuji skoro normálně jako všichni, ale nejsem tak vázán časem. Chodím do práce skoro stejně, jen ta možnost třeba nejít, nebo si něco nějak posunout je pro mě důležitá. Nejsem zaměstnanec proto, že nesnáším, abych někde musel být. Ale vlastně stejně musím chodit na různé schůzky, jednání. Ale mám v tom možnost si to dohodnout, jak chci. Trochu se do toho zaplétám, ale chci vyjádřit, že ten malinký stupeň volnosti potřebuji.

20.7.2012 v 6:00 | Karma: 11,49 | Přečteno: 1256x | Diskuse| Společnost

Ludek Bouska

Biblické otazníky 0. Co tu není dobré?

Bůh se prochází po ráji a kontroluje, zda skutečně je všechno dobré, tak jak to doposud všechno dělal. Prohlíží svoji práci. A sám sebe se ptá: "Co by se ještě dalo vylepšit? Co ještě není dost dobré?" Lidově se tomu říká, že šmíruje. (To je moje vizuální představa babičky když dělala kontrolu před návštěvou). A najednou vidí člověka, že mu něco chybí. Co mu chybí?

18.7.2012 v 2:00 | Karma: 7,40 | Přečteno: 826x | Diskuse| Ostatní

Ludek Bouska

Biblické otazníky

Chci se zabývat otázkami v bibli. Sám pro sebe si je zmapovat. Jsou velmi hluboké a vedou k přemýšlení. Nechci agitovat pro víru. Každý má svoji volbu. Otázky jsou inspirativni pro mě samotného. Nejsem profesionál, a tak možná budu jen na povrchu. Ale vlastně vůbec mi nejde o nějký výklad něčeho. Jen o zaslechnutí několika otázek. Budu se snažit neodpovídat, nemanipulovat. Ani sebou, ani tím kdo to třeba budete číst.

17.7.2012 v 23:00 | Karma: 9,35 | Přečteno: 957x | Diskuse| Osobní

Ludek Bouska

Desatero spokojeného důchodce - 2. přikázání: Neradit

Rádi radíte? Pokud ano, patříte k normálním 90 procentům lidí, kteří rady předávají rádi. Radíme druhým i věci, které bychom sami nedělali. Nebo v lepším případě radíme to, co by měli udělat, ale sami to tak neděláme. Velmi neradi ale rady posloucháme. Neřídíme se jimi. Vyslechneme je, ale stejně se zařídíme podle svého. Ten nepoměr je zarážející. Proč radíme, když si můžeme lehce spočítat, že naše rady budou v lepším případě pouze vyslechnuty?

12.7.2012 v 16:30 | Karma: 13,45 | Přečteno: 829x | Diskuse| Společnost