Chci si splnit svůj sen ...

12. 12. 2019 7:00:00
Chci se podělit o osobní příběh s kartami. Začínám dělat to, co jsem celý život toužil dělat. A vlastně se k tomu nikdy pořádně nedostal. Je to otevřené, teď začínám a třeba se to povede. Nechci psát "až to bude jasné". Teď není...

Spousta mých kamarádů a známých se o něco pokoušela, ale jen málokdo dotáhnul to, co je jeho srdci to nejbližší. Často se nějak spálili, nebo se něco nepovedlo a tak skončili u něčeho, co se naučili. A dělají to dobře, i je ostatní za to oceňují. Kdyby měli ale absolutní volnost, nebyli závislí na penězích a na tom něco dělat, tak by asi dělali něco úplně jiného.

Nevěřím na to, že většina lidí by se jen tak vezla, že by si konečně užívali volna a nicnedělání. Každý máme něco, co bychom dělali moc rádi, v čem bychom se realizovali. Ale velmi často to prostě nešlo. Můj kamarád fotograf ví, že by se mu moc líbilo fotit divadla. Ale to už v naší malé zemičce někdo dělá a dělá to dobře. Tak musí dělat něco jiného... Já bych hodně rád něco vydával. To mě baví! Vymyslet to, připravit to a pak dát lidem něco, z čeho budou mít radost!

Rozhodl jsem se vydat karty, nazval jsem je Trieto. Ty jsou ověřené, hodně lidí už je hrálo a dost se to líbilo. Jedná se tam o trojice, vše je po třech, tak proto. Karet je třeba 3x3x3x3 tedy 81. Je to taková zvláštní karetní hra se symboly a s tvořením trojic. Teď ale nechci psát o hře, o té je možné si přečíst víc třeba na startovac.cz TRIETO nebo se podívat na videa na youtube pod mým jménem.

A tak cítím, že začínám dělat to, co jsem celý život toužil dělat. A vlastně jsem se k tomu nikdy pořádně nedostal. Třeba jsem něco začal, ale skončil při prvních problémech. Vím, že v tom nejsem sám a tak se chci o svou zkušenost podělit. Když ne teď, tak kdy?

Proč jsem s tím už dřív nezačal? Vím to a asi to i vy víte :) Na všechno mám výmluvy. Vždycky se najdou důležitější věci, které je třeba udělat. Vždy může být něco přednější. Můžeme velmi úspěšně udělat spoustu věcí, ale tomu hlavnímu se vyhnout. Příkladů ze života najdeme spousty. Já jsem se staral o rodinu. To mělo absolutní přednost. S tím barák, chatu, starost o rodiče. Pořád je co dělat. Samé superdůležité a někdy přímo neodkladné věci. Akorát všechno dělám proto, že je to potřeba. Dělám to samozřejmě všechno rád. Jenom se občas dostávám do stavu vyhoření. To, co je pro mě hlavní, je totiž takovou popelkou mezi všemi těmi potřebami. A tak se to už skoro přestalo ozývat. Přitom je to ale jediné, co mi může dát chuť do života, naplnit mě.

Příště napíšu, jaké to se sebou nese problémy dát něco na startovac.cz. Vypadá to totiž hezky - dáte tam svůj projekt a oni se postarají o financování. Tak to ale není. Je to jinak...

Autor: Ludek Bouska | čtvrtek 12.12.2019 7:00 | karma článku: 0.00 | přečteno: 62x

Další články blogera

Tato rubrika neobsahuje žádné články...

Další články z rubriky Osobní

Lucie Svobodová

Magor

Přátelé, širší rodina - každý reagoval na mé členství odlišně. Někteří na mě neustále křičeli, že jsem magor. Jiní si to pravděpodobně také mysleli, ale rozhodli se nechat si to pro sebe.

28.3.2024 v 8:59 | Karma článku: 9.08 | Přečteno: 616 | Diskuse

Vlastík Fürst

Pravopis máš hrozný, ale piš dál!

Jaké máte vzpomínky na svá školní léta? Měli jste také svého oblíbeného učitele - učitelku? Nebo jste dokonce byli platonicky zamilovaní do vaší kantorky - kantora?

27.3.2024 v 14:30 | Karma článku: 21.61 | Přečteno: 435 | Diskuse

Tereza Ledecká

Sněžkolezkyně

My Češi jsme pověstní svými nákupními výpravami do Polska, ale věřte, že na dně Lomniczky nic nekoupíte, a ještě za to draze zaplatíte

20.3.2024 v 23:29 | Karma článku: 10.91 | Přečteno: 292 |

Jiří Kačír

Recenze hry Baldur's Gate 3 a nových pravidel D&D 5E

Baldurs Gate 3 je RPG hra postavená na pravidlech Dungeons & Dragons, konkrétně na jejich nejnovější verzi 5E. Oproti verzím 3.5 a 4.0, které se používaly někdy od roku 2000 až do teď, se ve verzi 5E provedla spousta změn.

17.3.2024 v 13:41 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 68 | Diskuse

Vlastík Fürst

Dě-da nebo dědek plesnivý

Blíží se jaro a s ním doba, kdy se do ulic vyrojí spousta lehce přioděných slečen a dam. A tak se možná my, co jsme většinově orientovaní, od těch krasavic zase dočkáme nějakého nelichotivého komentáře.

16.3.2024 v 8:30 | Karma článku: 26.76 | Přečteno: 574 | Diskuse
Počet článků 78 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 970

Koučink hrou - hrajeme si na změnu. Kdo si hraje nezlobí!

Pracuji s lidmi na změně. Změnit něco potřebujeme každý. A většině z nás se to nedaří. Změna je život! To víme, ale i změna typu jo-jo efektu patří k životu. Chceme se změnit a zůstáváme stále stejní... Pojďte si hrát!

Mám stránky 333coaching.cz. 

Nechci psát rady pro druhé, ale to, co vychází z mé osobní zkušenosti. Co jsem prožil a zakusil na sobě. Jen to má sílu, to funguje. Pokud to nepomůže mě samotnému, nemám právo to nabízet druhým.

Přečetl jsem spoustu dobře míněných příruček. Málokdy za nimi ale byl osobní prožitek autora. Pisatelé píší proto, aby psali ne aby sdělovali, co prožili.

Psaní je pro mně nacházením sama sebe. Ta slova jsou moje myšlenky a tím kousek mě samotného. Možná by šlo podobně jako při detekci krve podle slov určit DNA autora. To, co píšu je moje DNA. Asi tam bude i spousta chyb. Nejsem dokonalý. Některé věty bych možná znovu nenapsal. Měním se. Snažím se o osobní růst, i když je to někdy těžké. Možná bych taky za všechny svoje názory nedal ruku do ohně. Nejsem neomylný.

Stává se mi, že mě reakce čtenářů dovedou k jinému uvažování. Třeba to zabolí, ale pomáhá mi to. Moc mi ta zpětná vazba pomáhá. Díky za ní.

Rána pro britskou monarchii. Princezna Kate má rakovinu, chodí na chemoterapii

Britská princezna z Walesu Kate (42) se léčí s rakovinou. Oznámila to sama ve videu na sociálních sítích poté, co se...

Smoljak nechtěl Sobotu v Jáchymovi. Zničil jsi nám film, řekl mu

Příběh naivního vesnického mladíka Františka, který získá v Praze díky kondiciogramu nejen pracovní místo, ale i...

Rejžo, jdu do naha! Balzerová vzpomínala na nahou scénu v Zlatých úhořích

Eliška Balzerová (74) v 7 pádech Honzy Dědka přiznala, že dodnes neví, ve který den se narodila. Kromě toho, že...

Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům

Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu země láká na...

Kam pro filmy bez Ulož.to? Přinášíme další várku streamovacích služeb do TV

S vhodnou aplikací na vás mohou v televizoru na stisk tlačítka čekat tisíce filmů, seriálů nebo divadelních...