Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AN

TondaN

22. 6. 2012 21:30
vy jste byl v cizině?

?

0 0
možnosti
K

kOBLICH

22. 6. 2012 11:54
Všíchni kradou...

To je motto dnešních dnů a obsahem většinu výkřiků "obyčejných lidí".

Tak do toho: přiznejte se každý, kdo něco ukradl?

Nikdo? No jasně, my nic, my slušňáci, to všechno VONI, to VONI kradou, my ne!

Jakže to je v Bibli? „Jak to, že vidíš třísku v oku svého bratra, ale trám ve vlastním oku nepozoruješ? Nejprve vyjmi ze svého oka trám, a pak teprve prohlédneš, abys mohl vyjmout třísku z oka svého bratra.“

Vsadím se, že kolega, vykřikující: "Za komunistů bylo líp" také říká: "Ono to tam jen tak leželo, tak jsem si to radši odnes, aby to ještě někdo neukrad..."

0 0
možnosti
L

laduk

22. 6. 2012 0:20
hm..

Je tu jeden problém. Od let padesátých do let osmdesátých se situace v něčem zlepšovala. Po převratu v 89 se po nabytí svobody situace stále ve všem zhoršuje ..

0 0
možnosti
C

Camino.

22. 6. 2012 10:12
Karma!!!!

Laduk.....to nema logiku, jak se muze situace po nabyti svobody zhorsovat? Svoboda je nade vse!!!!

0 0
možnosti
K

kaktusak

22. 6. 2012 0:08
Havel musel odsuzovat králíkárny

a prádlo nedůstojně se sušící na balkónech. Jinak totiž nebylo komunistům prakticky co vytknout. Přes zvěrstva byl tady především on se svým humanitárním bombardováním.

0 0
možnosti
JV

tridva1

22. 6. 2012 2:38
Re: Havel musel odsuzovat králíkárny

vy , .... , ble

2 0
možnosti

oldiess

21. 6. 2012 17:49
Paragáni si to možná nebrali tak jako pétépáci

;-D

1 0
možnosti
MK

sisemen

21. 6. 2012 15:53
na komunistech bylo nejhorší to,

co přišlo po nich - hrůzovláda ODS Rv

2 0
možnosti
PH

modrénebe

21. 6. 2012 16:06
Re: na komunistech bylo nejhorší to,

Nevšiml jsem si, že se v této zemi vyměnil národ, včetně Vás.

3 0
možnosti
JZP

Johanka z parku

21. 6. 2012 15:27
Tak zrovna za banální větu "Naše země nezkvétá"

říkat o někom, že je vilkán...:-/

1 0
možnosti
LH

nespavec

21. 6. 2012 19:44
Re: Tak zrovna za banální větu

také si myslímRvRvRv

0 0
možnosti
MP

Martin5.35

21. 6. 2012 15:18
Rád bych se toho kolegy zeptal

On si nevšiml, že tzv."komančové" ukradli všechno?8-o

3 0
možnosti
PM

G3000

21. 6. 2012 15:27
Re: Rád bych se toho kolegy zeptal

Přesně tak. Na začátku ukradli úplně všechno. Teď se rozkrádá "jenom" část toho, co se vybere na daních - ne že by se mi to líbilo.

0 0
možnosti
  • Počet článků 78
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 971x
Koučink hrou - hrajeme si na změnu. Kdo si hraje nezlobí!

Pracuji s lidmi na změně. Změnit něco potřebujeme každý. A většině z nás se to nedaří. Změna je život! To víme, ale i změna typu jo-jo efektu patří k životu. Chceme se změnit a zůstáváme stále stejní... Pojďte si hrát!

Mám stránky 333coaching.cz. 

Nechci psát rady pro druhé, ale to, co vychází z mé osobní zkušenosti. Co jsem prožil a zakusil na sobě. Jen to má sílu, to funguje. Pokud to nepomůže mě samotnému, nemám právo to nabízet druhým.

Přečetl jsem spoustu dobře míněných příruček. Málokdy za nimi ale byl osobní prožitek autora. Pisatelé píší proto, aby psali ne aby sdělovali, co prožili.

Psaní je pro mně nacházením sama sebe. Ta slova jsou moje myšlenky a tím kousek mě samotného. Možná by šlo podobně jako při detekci krve podle slov určit DNA autora. To, co píšu je moje DNA. Asi tam bude i spousta chyb. Nejsem dokonalý. Některé věty bych možná znovu nenapsal. Měním se. Snažím se o osobní růst, i když je to někdy těžké. Možná bych taky za všechny svoje názory nedal ruku do ohně. Nejsem neomylný.

Stává se mi, že mě reakce čtenářů dovedou k jinému uvažování. Třeba to zabolí, ale pomáhá mi to. Moc mi ta zpětná vazba pomáhá. Díky za ní.