Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

KJV

18. 7. 2012 7:47
Bůh neexperimentuje, jedná dokonale.

Můj pohled je takový: Bible je soubor textů inspirovaných Božím duchem, je tedy psána pod vlivem Božího ducha. Také  k jejímu porozumění je nutné, aby člověk byl pod vlivem Božího ducha, t.j. aby se na věci díval z Božího hlediska. Aby k tomu člověk dozrál, to je proces, který vyžaduje vytrvalý zájem a úsilí samotného člověka a pomoc Boha. Bible ukazuje, že cesta k Bohu je možná jen skrze J.Krista, tedy následování jeho učení a příkladu.

     Přemýšlení nad tím, proč Bůh jedná tak, jak jedná a jak je to popisováno v Bibli je jistě velmi užitečné, protože tak člověk může učinit pokroky v tomto procesu a Bůh má příležitost mu svými způsoby vyjít vstříc a pomoci mu.  

   Ve věci, o které píšete je možný také tento pohled. Bůh mohl tímto způsobem dáti Adamovi poučení. Adamovi byla podřízena všechna zvířata, která Adam postupně poznával. Mohl tak zjistit, že potřebuje více než jen společnost podřízených tvorů. To byl vhodný čas, aby Bůh stvořil Evu. Bůh neexperimentuje, jedná dokokonale.

0 0
možnosti

manilaman

18. 7. 2012 4:57
A ja dodam jeste dalsi otazku,

Kdyz byl, nebo je buh vsevedouci a vsudybyl, jak je mozne ze opomnel stvorit muze a zenu dohromady, jako hlavni soucast jeho velikeho planu? Jak to, ze az pozdeji "prisel na to" ze tam neco neni dobre a ...darn..najednou ho to koplo a vymyslel si zenu? Musel prece vedet, ze se Adam nemuze oplodnit sam, potreboval na to zenskou a prece mu to doslo az se prochazel po raji a premyslel co jeste vylepsit. Pak, az Eva roztahla Adamovi nohy, tak je vyhodil za to z raje. Ale zviratum dal hned oba organy a schopnost se rozmnozovat a to bez vahani.  Zajimave, ne?

0 0
možnosti

JaKRako

18. 7. 2012 7:31
Re: A ja dodam jeste dalsi otazku,

Kdo jsi člověče že mluvíš stvořiteli vesmíru do jeho díla? Jsi jen zrnnko prachu,bezvýznamné zrnko prachu.Bez Boží lásky neznamenající nic.

0 0
možnosti
  • Počet článků 78
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 971x
Koučink hrou - hrajeme si na změnu. Kdo si hraje nezlobí!

Pracuji s lidmi na změně. Změnit něco potřebujeme každý. A většině z nás se to nedaří. Změna je život! To víme, ale i změna typu jo-jo efektu patří k životu. Chceme se změnit a zůstáváme stále stejní... Pojďte si hrát!

Mám stránky 333coaching.cz. 

Nechci psát rady pro druhé, ale to, co vychází z mé osobní zkušenosti. Co jsem prožil a zakusil na sobě. Jen to má sílu, to funguje. Pokud to nepomůže mě samotnému, nemám právo to nabízet druhým.

Přečetl jsem spoustu dobře míněných příruček. Málokdy za nimi ale byl osobní prožitek autora. Pisatelé píší proto, aby psali ne aby sdělovali, co prožili.

Psaní je pro mně nacházením sama sebe. Ta slova jsou moje myšlenky a tím kousek mě samotného. Možná by šlo podobně jako při detekci krve podle slov určit DNA autora. To, co píšu je moje DNA. Asi tam bude i spousta chyb. Nejsem dokonalý. Některé věty bych možná znovu nenapsal. Měním se. Snažím se o osobní růst, i když je to někdy těžké. Možná bych taky za všechny svoje názory nedal ruku do ohně. Nejsem neomylný.

Stává se mi, že mě reakce čtenářů dovedou k jinému uvažování. Třeba to zabolí, ale pomáhá mi to. Moc mi ta zpětná vazba pomáhá. Díky za ní.