Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

5037n-1536e

25. 10. 2012 1:33
Zkuste ještě meditovat

Takže vás bolí tělo a hůř se regeneruje. Myslím, že by vám pomohlo seznámit se a vyzkoušet vhodnou meditační techniku. Napadla mě tzv. vnitřní pránajáma. Soustředíte se na životní energii - pránu a tu si vědomě rozvádíte po těle a čímž se tělo vnitřně čistí a posiluje. Tak ať se vede lépe.  R^

0 0
možnosti

Šerlok Homeless

18. 9. 2012 11:52
Co máte dělat?

Smířit se stí, co jiného? Pokud vám někdo řekne, že váš stav odpovídá vašemu věku, je to přece dobrá zpráva, ne? Anebo co byste chtěl slyšet? Že jste na svůj věk zachovalý? Že jste na svůj věk zchátralý?

0 0
možnosti

kuča

18. 9. 2012 5:23
Nechci Vám moc radit.......

:-)......ale užijte si minimálně 2 hod. denně v sedle koně, potkávejte se s lidmi min. o generaci,(u mně o dvě), generace mladšími, každé ráno před nasazením zubní protézy kalíšek slivovice, nebo calvadosu,(svět je hned růžovější), pak se rozčilit u počítače sledováním politiky, ale abych si moc nefandil, zdědil jsem to asi v genech. Sedláci měli vždycky tvrdý chleba a jak říkám za špatného počasí, kdy se spolujezdci šklebí, že je jim zima - není špatné počasí, je jen špatné oblečení !!! A další pravidlo pro můj věk: Málo jíst, dlouho spát, s důchodcama(aby se to rýmovalo), nesedat !!! !!!!!!

0 0
možnosti

18. 9. 2012 0:39
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti

Stobka

18. 9. 2012 1:59
Re: ......

R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 78
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 971x
Koučink hrou - hrajeme si na změnu. Kdo si hraje nezlobí!

Pracuji s lidmi na změně. Změnit něco potřebujeme každý. A většině z nás se to nedaří. Změna je život! To víme, ale i změna typu jo-jo efektu patří k životu. Chceme se změnit a zůstáváme stále stejní... Pojďte si hrát!

Mám stránky 333coaching.cz. 

Nechci psát rady pro druhé, ale to, co vychází z mé osobní zkušenosti. Co jsem prožil a zakusil na sobě. Jen to má sílu, to funguje. Pokud to nepomůže mě samotnému, nemám právo to nabízet druhým.

Přečetl jsem spoustu dobře míněných příruček. Málokdy za nimi ale byl osobní prožitek autora. Pisatelé píší proto, aby psali ne aby sdělovali, co prožili.

Psaní je pro mně nacházením sama sebe. Ta slova jsou moje myšlenky a tím kousek mě samotného. Možná by šlo podobně jako při detekci krve podle slov určit DNA autora. To, co píšu je moje DNA. Asi tam bude i spousta chyb. Nejsem dokonalý. Některé věty bych možná znovu nenapsal. Měním se. Snažím se o osobní růst, i když je to někdy těžké. Možná bych taky za všechny svoje názory nedal ruku do ohně. Nejsem neomylný.

Stává se mi, že mě reakce čtenářů dovedou k jinému uvažování. Třeba to zabolí, ale pomáhá mi to. Moc mi ta zpětná vazba pomáhá. Díky za ní.