Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Neomezený tarif mám proto, že mi zajšťuje určité pohodlí. Nemusím sledovat, kdy nebo jak dlouho telefonuji, kolik stojí minuta, jestli a kolik mám volných minut apod. Rozhodně ho nemám proto, abych mohla dlouho tlachat. Tajemství vypnutého mobilu jsem objevila už dávno a používám ho, protože nikdo nemusí být nepřetržitě k  dispozici.

1 0
možnosti
Foto

Mám neomezený tarif už dlouho a rozhodně nevolám od rána do večera. Platí o něm stejné, jako o dalších věcech: Dobrý sluha, zlý pán. Lidé, kteří jsou si vědomi hodnoty času, ho budou využívat tak, jak budou potřebovat. Třeba ke komunikaci s lidmi, za kterými by zabralo víc času se dopravit osobně. Jednodušší lidé budou možná volat jen proto, že "je to zadarmo", a budou plýtvat svým časem a časem těch, kteří jim nedokážou říci, že musí končit.

3 0
možnosti

Vycházíte z naprosto chybné úvahy. Totiž, že tarify mění charaktery. Že někdo málomluvný bude najednou upovídaný, že někdo věcný bude rozvláčný. Podle stejné úvahy by ale měli být lidé v jistých případech ukecanější už dříve - třeba o víkendech nebo mimo špičku, kdy měli volání (u některých tarifů) zadarmo. Ničeho takového jsem si nevšiml, vy ano? Takže - je to jen jalová úvaha, která opomíjí základní fakt - že docela hodně peněz ušetří i lidé, kteří mluví stručně a věcně, nicméně v rámci svých pracovních, přátelských i rodinných vztahů volají prostě častěji.

3 0
možnosti

nepletete si náhodou charakter s charakteristikou?;-D

1 2
možnosti

A jak tu někdo psal, že si mobilem může povídat s někým, s kým to osobně nejde ... moje máma taky potřebuje občas promluvit ze sestrou na druhém konci republiky, tak jsem jí po zrušení příliš drahé pevné linky zřídila voip a můžou děvčata tlachat do aleluja za pár kaček aniž by si mobilem grilovaly mozky.

4 0
možnosti

Mobil používám od roku 1997, nikdy jsem nepodepsala s operátorem smlouvu, takže celou dobu jedu na dobíjecí kupon. Za ta léta mne lákali mnohokrát na nějaký tarif a jediný argument, který pro mně měli byl, že dostanu volné minuty a vždy jsem jim odpovídala, že až nabídnou volné kilobajty, jsem ochotná o tarifu uvažovat, protože kecat za peníze nehodlám. Než se k tomu rozhoupali a ceny za internet v mobilu trochu polidštili, i když pořád je to na můj vkus zbytečně moc, už jsou všude wifiny. Platit za osobní mobil víc, jak stovku měsíčně je tedy z mého pohledu tupost od lidí, kteří mají leda průměrný plat.

1 2
možnosti

Já myslím že neomezený tarif je hlavně o svobodě. Já přece nemusím volat 24/7 jen kvůli tomu že mám neomezený tarif - stačí mi jen vědět, že když náhodou budu muset volat, a to třeba i dlouho (pokud to bude nutné), nemusím neustále sledovat stopky nebo počítat kilobajty.

2 0
možnosti
Foto

S článkem v zásadě souhlasím. Jen se některé myšlenky zbytečně opakují a "starající se" matka opravdu není o neomezeném tarifu. Tarif si pořiďte, ušetříte i když se budete chovat stejně jako doposud.

Umět telefon vypnout je základní dovednost užívání mobilu. Podobně je to s TV. ;-)

4 1
možnosti

M92i36l57a74n 37V19e91l60k18ý

21. 4. 2013 21:42

Vy neumíte protistraně v telefonu říci, že máte cosi na práci, a proto musíte hovor ukončit? ..... Jste divnej.

_-1-_

4 0
možnosti

Z60d24e65n85a 80K57o11č97í

21. 4. 2013 21:57

Ale jinak má pravdu.  

Někteří telefonisté jsou fakt neúnavní. Sama některým kamarádkám pěkrát zopakuji, že už budu muset končit - a ony pořád kecají o ničem. Tak jim to někdy i típnu, protože takové kecy o ničem mne opravdu nebaví.;-)

4 0
možnosti

Autorovi:

článek je nádherně napsaný a vystihuje podstatu. Lidi plácají, melou, kecají a protože je to  skoro zadarmo tak stále.  melou v Tramvaji, autobuse, všude. Že tím ruší i ostatní, to je nezajímá, je přeci demokracie, tak co! beru, že pracovně to mnoho lidem pomůže ušetřit nějakou korunu o kterou nás obere stát, to je skvělé. Jen jak píše autor a já to taky tak vidím, k čemu to je...Aby manželka věděla kolik knedlíků chci k večeři, co Máňa od vedle zase vyvedla? A další nedůležité blbosti....ne, o to nestojím, proto jsem pánem telefonu já, beru jen když chci já. Že se ostatní nedovolají? Hoří? Jde o život? Ne, jen mi neberte můj čas. Milí zloději :-)  A až budu já chtít, zavolám vám zpět z mého unlimited tarifu!

3 0
možnosti

no jo, ale co když se pak jak budete chtít nedovoláte?;-D

1 0
možnosti

Naprosto se smyslem článku souhlasím. R^ Jen trochu nechápu větu "Tak teď nevím, zda ten tarif si pořídím. Napadá mě, že jestli ano, tak to nesmím nikomu říct, aby toho nevyužívali a pořád povídali..". Váš neomezený tarif přece neznamená neomezené volání  v o l a j í c í h o. 8-o

0 0
možnosti
  • Počet článků 78
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 971x
Koučink hrou - hrajeme si na změnu. Kdo si hraje nezlobí!

Pracuji s lidmi na změně. Změnit něco potřebujeme každý. A většině z nás se to nedaří. Změna je život! To víme, ale i změna typu jo-jo efektu patří k životu. Chceme se změnit a zůstáváme stále stejní... Pojďte si hrát!

Mám stránky 333coaching.cz. 

Nechci psát rady pro druhé, ale to, co vychází z mé osobní zkušenosti. Co jsem prožil a zakusil na sobě. Jen to má sílu, to funguje. Pokud to nepomůže mě samotnému, nemám právo to nabízet druhým.

Přečetl jsem spoustu dobře míněných příruček. Málokdy za nimi ale byl osobní prožitek autora. Pisatelé píší proto, aby psali ne aby sdělovali, co prožili.

Psaní je pro mně nacházením sama sebe. Ta slova jsou moje myšlenky a tím kousek mě samotného. Možná by šlo podobně jako při detekci krve podle slov určit DNA autora. To, co píšu je moje DNA. Asi tam bude i spousta chyb. Nejsem dokonalý. Některé věty bych možná znovu nenapsal. Měním se. Snažím se o osobní růst, i když je to někdy těžké. Možná bych taky za všechny svoje názory nedal ruku do ohně. Nejsem neomylný.

Stává se mi, že mě reakce čtenářů dovedou k jinému uvažování. Třeba to zabolí, ale pomáhá mi to. Moc mi ta zpětná vazba pomáhá. Díky za ní.