Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Donutil jste mne přečíst si to dvakrát, protože jsem myslel, že rychločtením mi uniklo něco podstatného. Neuniklo. Je mi nadále nesrozumitelné, co vám vadí. 

Zaplatil jste si za nějakou službu, nikdo vás nenutil ji koupit. Zdá se vám drahá? Tak nekupujte. Ježíš, co je na tom otrockého, že vám zámečník přijede otevřít dveře. 

Myslím, že máte nějak pomotaný žebříček.

0 0
možnosti
Foto

Nechápu co zde řešíte?  Připadá vám jako otrokaření, že nějaký člověk nabídne jiným lidem své služby nonstop?  Mě ne. Nedělají to všichni a těch pár pomáhá v těch situacích o které jste psal.  No nějaký etatista by to mohl zmoralizovat a zakázat.  To je také pravda.   Základem našeho bohatství je rozmanitost v možnosti směny.

1 0
možnosti

I16v61o 78Ž44á79č50e84k

25. 4. 2013 9:51

Otrokářství to není, protože svoji profesi a zaměstnavatele si každý vybírá sám. Otrok si pána ani práci vybrat nemohl.

Mimochodem, co byste byli se sousedem dělali, kdyby taková služba neexistovala?

0 0
možnosti
JD

tak toho zámečníka ste vybral blbě...ta služba je zaplacena tak dobře, že i kdybych mu přerušil soulož, tak mě to žíly opravdu netrhá

0 0
možnosti
Foto

Myslím, že příliš dramatizujete. Nepřetržité služby se drží odjakživa. Lékaři, energetici, doprava, policie, hasiči, záchranka a mnoho, mnoho dalších. Tak třeba já jsem se právě vrátil z noční směny a nepoondil jsem se z toho, že mi ve tři ráno přijeli hosté (v noc na dnešek ne).

To je prostě džob a pokud někdo drží zámečnickou pohotovost, tak ho občas někdo vzbudí. To je přirozené. Ale také mu za to dobře zaplatí. Já jsem toto absolvoval před pár lety a byl jsem lehčí o litr. Prostě, peníze nejsou zadarmo. To k základním lidským právům nepatří.

0 0
možnosti
  • Počet článků 78
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 971x
Koučink hrou - hrajeme si na změnu. Kdo si hraje nezlobí!

Pracuji s lidmi na změně. Změnit něco potřebujeme každý. A většině z nás se to nedaří. Změna je život! To víme, ale i změna typu jo-jo efektu patří k životu. Chceme se změnit a zůstáváme stále stejní... Pojďte si hrát!

Mám stránky 333coaching.cz. 

Nechci psát rady pro druhé, ale to, co vychází z mé osobní zkušenosti. Co jsem prožil a zakusil na sobě. Jen to má sílu, to funguje. Pokud to nepomůže mě samotnému, nemám právo to nabízet druhým.

Přečetl jsem spoustu dobře míněných příruček. Málokdy za nimi ale byl osobní prožitek autora. Pisatelé píší proto, aby psali ne aby sdělovali, co prožili.

Psaní je pro mně nacházením sama sebe. Ta slova jsou moje myšlenky a tím kousek mě samotného. Možná by šlo podobně jako při detekci krve podle slov určit DNA autora. To, co píšu je moje DNA. Asi tam bude i spousta chyb. Nejsem dokonalý. Některé věty bych možná znovu nenapsal. Měním se. Snažím se o osobní růst, i když je to někdy těžké. Možná bych taky za všechny svoje názory nedal ruku do ohně. Nejsem neomylný.

Stává se mi, že mě reakce čtenářů dovedou k jinému uvažování. Třeba to zabolí, ale pomáhá mi to. Moc mi ta zpětná vazba pomáhá. Díky za ní.