Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

mám recept, vyzkoušeno, maká to. Do misky sirup s trochou octa....ne nadarmo se jim říká octomálky....nutno přidat pár kapek jaru. ten mění viskozitu směsy a po přistání na hladině už se ven nedostanou....past dejte třeba na poličku kuchyně. do špajzu mezi ovoce nasypte pár roztlučených hřebíčků....ten jim smrdí, tj. stěhují se do misky.

po cca týdnu jsem zlikvidoval několik set mušek (zdálo se,že jich je pár desítek, ale zdání klame)

dobrý lov;-)

0 0
možnosti

:) hmm.. ještě vám nabídnu k vyzkoušení a prozkoumání další způsoby, jak na ně :  na kuchyňském prkénku nechám návnadu - třeba půl vymačkaného citronu a v klidu je nechám, aby se sesedly k hodování a zabraly se do něj.. pak je bleskově (shora) přiklopím skleněnou miskou. Je třeba vyvinout velkou rychlost, ale vypracovala jsem se tak, že jich unikne jen velmi málo. Následně je vynesu ven (nebo je můžete dát takto přiklopené do mrazáku a dále zkoumat). Tato technika se dá prostě libovolně dále zdokonalovat :) Taky lze půl citronu nebo zbytky ovoce vložit do karafy či vyšší sklenice s širším hrdlem a postupovat podobně - až se uvnitř usadí, rychle zavřeme  a vyneseme je ven, nebo dovnitř nastříkáme Biolit (velmi účinné).  Předpokladem k tomu, aby mušky sedaly na návnadu, je ale to, aby v kuchyni nebylo žádné další ovoce :)  A nejúčinnější taktika v protimuškovém boji je prostě nemít v kuchyni žádné volně položené ovoce a zeleninu (dávám do ledničky, pod poklop nebo třeba do studené trouby :) .Pak od nich už budete mít v krátké době zcela klid. Snažím se tento způsob upřednostňovat, ale někdy - když třeba zavařuji nebo jako teď vařím džem - se jim prostě nevyhnu... Přeji hodně další zábavy s muškami (myslím, že se jmenují octomilky a pokud jim necháváte v kuchyni ovoce k dispozici, kladou do něj vajíčka, a obávám se, že následně ovoce konzumujete i s mladými octomilkami;-))

0 0
možnosti
  • Počet článků 78
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 971x
Koučink hrou - hrajeme si na změnu. Kdo si hraje nezlobí!

Pracuji s lidmi na změně. Změnit něco potřebujeme každý. A většině z nás se to nedaří. Změna je život! To víme, ale i změna typu jo-jo efektu patří k životu. Chceme se změnit a zůstáváme stále stejní... Pojďte si hrát!

Mám stránky 333coaching.cz. 

Nechci psát rady pro druhé, ale to, co vychází z mé osobní zkušenosti. Co jsem prožil a zakusil na sobě. Jen to má sílu, to funguje. Pokud to nepomůže mě samotnému, nemám právo to nabízet druhým.

Přečetl jsem spoustu dobře míněných příruček. Málokdy za nimi ale byl osobní prožitek autora. Pisatelé píší proto, aby psali ne aby sdělovali, co prožili.

Psaní je pro mně nacházením sama sebe. Ta slova jsou moje myšlenky a tím kousek mě samotného. Možná by šlo podobně jako při detekci krve podle slov určit DNA autora. To, co píšu je moje DNA. Asi tam bude i spousta chyb. Nejsem dokonalý. Některé věty bych možná znovu nenapsal. Měním se. Snažím se o osobní růst, i když je to někdy těžké. Možná bych taky za všechny svoje názory nedal ruku do ohně. Nejsem neomylný.

Stává se mi, že mě reakce čtenářů dovedou k jinému uvažování. Třeba to zabolí, ale pomáhá mi to. Moc mi ta zpětná vazba pomáhá. Díky za ní.