Ludek Bouska

Koučink hrou - hrajeme si na změnu. Kdo si hraje nezlobí!

Pracuji s lidmi na změně. Změnit něco potřebujeme každý. A většině z nás se to nedaří. Změna je život! To víme, ale i změna typu jo-jo efektu patří k životu. Chceme se změnit a zůstáváme stále stejní... Pojďte si hrát!

Mám stránky 333coaching.cz. 

Nechci psát rady pro druhé, ale to, co vychází z mé osobní zkušenosti. Co jsem prožil a zakusil na sobě. Jen to má sílu, to funguje. Pokud to nepomůže mě samotnému, nemám právo to nabízet druhým.

Přečetl jsem spoustu dobře míněných příruček. Málokdy za nimi ale byl osobní prožitek autora. Pisatelé píší proto, aby psali ne aby sdělovali, co prožili.

Psaní je pro mně nacházením sama sebe. Ta slova jsou moje myšlenky a tím kousek mě samotného. Možná by šlo podobně jako při detekci krve podle slov určit DNA autora. To, co píšu je moje DNA. Asi tam bude i spousta chyb. Nejsem dokonalý. Některé věty bych možná znovu nenapsal. Měním se. Snažím se o osobní růst, i když je to někdy těžké. Možná bych taky za všechny svoje názory nedal ruku do ohně. Nejsem neomylný.

Stává se mi, že mě reakce čtenářů dovedou k jinému uvažování. Třeba to zabolí, ale pomáhá mi to. Moc mi ta zpětná vazba pomáhá. Díky za ní.
  • Počet článků 78
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 971x

Ludek Bouska

Pět tajemství, které musíte objevit, dříve než zemřete

Přečetl jsem si knihu od Johna Izza s uvedeným názvem. Velmi mě oslovila, volně jsem zpracoval hlavní myšlenky. Možná to osloví i někoho jiného. Lépe je si knihu sám koupit a načerpat i mnoho dalších inspirací :).

27.1.2016 v 12:00 | Karma: 13,12 | Přečteno: 503x | Diskuse| Osobní

Ludek Bouska

365 dnů a index spokojenosti

Novoroční předsevzetí. Kdo by o nich neslyšel. A kdo to alespoň někdy nevyzkoušel. V3ichni jsme to zkusili. jeden ajk druhý jsme měli někdy předsevzetí. Třeba ne novoroční. Jen se teď lišíme tím, jestli si předsevzetí ještě pořád dáváme nebo jsme nad sebou rezignovali. A skončili s tím. Je to přeci blbost. Když chci něco udělat, tak to můžu udělat kdykoli. Ano. Mohu. Ale stejně neudělám.

1.1.2013 v 16:00 | Karma: 5,09 | Přečteno: 533x | Diskuse| Ostatní

Ludek Bouska

Chobotničky v hlavě

Mám v hlavě spoustu chobotniček. Mají chapadélka a pořád se snaží se spojovat dohromady. Když se jich spojí hodně najednou, tak vznikne chobotnice a tu dostat z hlavy ven je téměř nemožné...

23.8.2012 v 17:00 | Karma: 8,37 | Přečteno: 1352x | Diskuse| Ostatní

Ludek Bouska

Návyk - volba cesty

Rozdělení motivací je zajímavé. Jaké kroky ale musím udělat k tomu, abych mohl motivaci používat? Je jedno, jak půjdu za svým cílem? Pokud mám čas trochu popřemýšlet nad cestou, pak bych to měl udělat. Abych se do něčeho nevrhl bezhlavě a pak zjišťoval, že to bylo nanic. Neoodhadl jsem sama sebe. I v tomto bych měl být sám k sobě poučitelný. Neopakovat stále dokol to, co už jsem zkoušl tolikrát a nezafungovalo to.

14.8.2012 v 17:00 | Karma: 4,09 | Přečteno: 270x | Diskuse| Ostatní

Ludek Bouska

Jak vědomě budovat správné návyky - 3. Motivace

Co mě motivuje? Které věci mi pomáhaj k tomu, abychněco nejen chtěl, ale také udělal? Co mi dá dostatek energie? Jak poznám, že skutečně to, co se chystám udělat je to, po čem toužím? Co mě skutečně povede k tomu, co je naplněním mého života, Co je pro mě vzhledem k mýcm schopnostem to nejlepší? Jeslti různé lidi motivují být různé věci, jaké to má důsledky? Třeba při hodnocení v práci pro někoho může být uznání mnohem víc než finanční odměna, pro jiného třeba pak osobní dosažení cíle. Pího pohled na spoustu vykonané práce a ještě pro dalšího pak je to práce sama. Rád pracuje, není jej třeba odměňovat :)

26.7.2012 v 12:00 | Karma: 4,01 | Přečteno: 250x | Diskuse| Ostatní

Ludek Bouska

Jak vědomě budovat správné návyky - 2. Rozdělení návyků

Můžeme budovat sami sebe tak, že se rozhodneme sami, jací chceme být? A pak to tak udělat? Myslím si, že cesta je přes návyky, které si vybuduji. Zdá se mi, že jsme takovým slepencem ze tří částí. Tedy pokud se jedná o naše návyky.

20.7.2012 v 13:30 | Karma: 5,16 | Přečteno: 805x | Diskuse| Ostatní

Ludek Bouska

Jak vědomě budovat správné návyky

Chtěl bych se naučit vědomně budovat své vlastní návyky. Mám některé, které nechci mít. A jiné, které bych chtěl mít a nemám. Třeba nechci večer podlehnout večernímu mlsání. Pak se mi špatně spí a ráno vstávám s těžkým pocitem plného žaludku. Nebo mě občas některé věci vytočí a brání mí tak reagovat adekvátně. Někdo něco řekne a já nadávám. Ne navenek, ale vnitřně. Není mi to samotnému příjemné. Nechci se neovládat, ale ono se to nastartuje samo. Pak třeba bych chtěl být podstatně efektivnější v tom, co dělám. Už mi není dvacet a tak musím počítat s omezeným časem, kdy ještě jsem schopen fungovat. Mám před sebou aktivních ještě deset nebo dvacet let? Nevím, ale není to neomezená doba. Chci se stát tím, jaký chci být.

20.7.2012 v 2:00 | Karma: 6,37 | Přečteno: 589x | Diskuse| Ostatní