politika

Ludek Bouska

Testy pro zastupitele. Nepravomocně neodsouditelní...

Vyslechl jsem si rozhovor na radiožurnálu s nově zvoleným zastupitelem nás všech. Nepravomocně odsouzený, současně pravomocně neodsouditelný. Neměl jsem to dělat. Je mi z toho špatně. Možná je někdy lepší být ve sladké nevědomosti.

12.11.2012 v 10:24 | Karma článku: 12.01 | Přečteno: 913 | Diskuse

Ludek Bouska

ANONE, JEIN

Rozděluji politiky do tří kategorií. První říkají ANO a myslí NE. Druzí říkají NE a myslí ANO. A konečně třetí říkají ANO a myslí ANO. Nejprve si daného politka zařadím do příslušné kategorie a pak mu věřím přesně podle jeho schématu. Když si někoho otipnu jako člověka "ANO-NE" nebudu překvapen tím, že neudělá to, co sliboval. Naopak mě překvapí, když se stane mimořádnost, že splní to, co slíbil.

31.10.2012 v 18:00 | Karma článku: 7.11 | Přečteno: 1039 | Diskuse

Ludek Bouska

Eustres a Evropská unie

Evropská unie tlačí své členy. Bruselské direktivy vytvářejí stres. Je tento EU-stres nebo eustres? Tedy je to dobrý, povzbuzující tlak nebo špatný, ubíjející? Dlužníci si půjčují, aby mohli půjčit těm, kteří jsou ještě zadluženější. Finance všechno řídí, banky ovládají státy. Kde to skončí? Až budeme všichni dlužet všem? Co když se vyskytnou tací, kteří tuto hru odmítnou hrát a prostě si půjčovat nebudou? Stanou se černou ovcí mezi těmi všemi notorickými dlužníky?

5.10.2012 v 1:00 | Karma článku: 10.40 | Přečteno: 962 | Diskuse

Ludek Bouska

Je to tady všechno dobré?

Vytočil mě kolega v práci, začal na celý openspace hulákat „Za komančů bylo dobře!“ Důvodem mu byly články o rozkrádání naší republiky. „Komunisti kradli málo, tady ti berou všechno a za chvilku tady nebude našeho nic“. Nevím, jestli má pravdu. Hodně lidí si to myslí. Většina z nás neviděla zvěrstva, která se děla v minulém režimu a ten život skutečně vypadal pohodově. Zvlášť když jsme byli utvrzováni v tom, že se máme dobře. Neměli jsme žádné srovnání. Ti, co měli známé za železnou oponou věděli své a ti, kterým bylo hodně sebráno také. Já takové štěstí neměl, život mi nepřipadal špatný. Vadilo mi, že zakázali skauta. Chtěl jsem taky na výlet na západ, ale jako paragán jsem nedostal příslib. O utrpení tisíců lidí, kteří se dobře neměli, jsem nic nevěděl.

21.6.2012 v 15:15 | Karma článku: 13.42 | Přečteno: 1645 | Diskuse
Počet článků 78 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 970

Koučink hrou - hrajeme si na změnu. Kdo si hraje nezlobí!

Pracuji s lidmi na změně. Změnit něco potřebujeme každý. A většině z nás se to nedaří. Změna je život! To víme, ale i změna typu jo-jo efektu patří k životu. Chceme se změnit a zůstáváme stále stejní... Pojďte si hrát!

Mám stránky 333coaching.cz. 

Nechci psát rady pro druhé, ale to, co vychází z mé osobní zkušenosti. Co jsem prožil a zakusil na sobě. Jen to má sílu, to funguje. Pokud to nepomůže mě samotnému, nemám právo to nabízet druhým.

Přečetl jsem spoustu dobře míněných příruček. Málokdy za nimi ale byl osobní prožitek autora. Pisatelé píší proto, aby psali ne aby sdělovali, co prožili.

Psaní je pro mně nacházením sama sebe. Ta slova jsou moje myšlenky a tím kousek mě samotného. Možná by šlo podobně jako při detekci krve podle slov určit DNA autora. To, co píšu je moje DNA. Asi tam bude i spousta chyb. Nejsem dokonalý. Některé věty bych možná znovu nenapsal. Měním se. Snažím se o osobní růst, i když je to někdy těžké. Možná bych taky za všechny svoje názory nedal ruku do ohně. Nejsem neomylný.

Stává se mi, že mě reakce čtenářů dovedou k jinému uvažování. Třeba to zabolí, ale pomáhá mi to. Moc mi ta zpětná vazba pomáhá. Díky za ní.