Sport

Ludek Bouska

Fandíme hokeji - každý jinak

Kamarád včera sehnal lístky na semifinále s Finskem. Na poslední chvíli, za sedmičku. Já jsem se dostal domů stejně až po deváté, ve chvíli, kdy to bylo 3:3. Zapneme televizi? Žena nechtěla ..

15.5.2015 v 10:19 | Karma článku: 11.93 | Přečteno: 470 | Diskuse

Ludek Bouska

Jak bolíš achilovko? 3 druhy bolesti…

Pozoruji svoji achilovku. Už déle. Zjistil jsem, tři různé druhy bolesti, kdy něco bolí. Sportovec se s nimi setká se všemi. Je dobré umět mezi nimi rozlišovat. Je to jakási řeč těla, které je dobré umět rozumět. Tělo mluví tak, že bolí. Další řečí jsou emoce, euforie. O nich ale někdy příště :).

4.7.2012 v 13:00 | Karma článku: 11.56 | Přečteno: 1547 | Diskuse

Ludek Bouska

Proč bolíš achilovko?

Povídám si se svou achilovkou. Rozhodl jsem se, že už musím něco dělat. Nemůžu jen čekat a čekat, až sama přestane bolet. Trvá to dlouho a já chci běhat. Už to nejde vydržet, mám absťák, jsem na běhání notoricky závislý. Přiznám si to, tato závislost mi docela vyhovuje.

3.7.2012 v 17:00 | Karma článku: 14.09 | Přečteno: 2498 | Diskuse

Ludek Bouska

Rosického zradila achilovka! Sláva!

Přečetl jsem si při zprávách z mistrovství, že Rosický má problémy s bolestmi achilovky. Úplně mě zarazila moje reakce na tu zprávu - mám toho radost! Co jsem to za necitu? A i svědomí se ozvalo: Co jsi to za člověka, že máš radost z cizích problémů? Co jsi to za Čecha, že máš radost z toho, že nebude moct podpořit náš český tým?

1.7.2012 v 7:00 | Karma článku: 13.75 | Přečteno: 1964 | Diskuse
Počet článků 78 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 970

Koučink hrou - hrajeme si na změnu. Kdo si hraje nezlobí!

Pracuji s lidmi na změně. Změnit něco potřebujeme každý. A většině z nás se to nedaří. Změna je život! To víme, ale i změna typu jo-jo efektu patří k životu. Chceme se změnit a zůstáváme stále stejní... Pojďte si hrát!

Mám stránky 333coaching.cz. 

Nechci psát rady pro druhé, ale to, co vychází z mé osobní zkušenosti. Co jsem prožil a zakusil na sobě. Jen to má sílu, to funguje. Pokud to nepomůže mě samotnému, nemám právo to nabízet druhým.

Přečetl jsem spoustu dobře míněných příruček. Málokdy za nimi ale byl osobní prožitek autora. Pisatelé píší proto, aby psali ne aby sdělovali, co prožili.

Psaní je pro mně nacházením sama sebe. Ta slova jsou moje myšlenky a tím kousek mě samotného. Možná by šlo podobně jako při detekci krve podle slov určit DNA autora. To, co píšu je moje DNA. Asi tam bude i spousta chyb. Nejsem dokonalý. Některé věty bych možná znovu nenapsal. Měním se. Snažím se o osobní růst, i když je to někdy těžké. Možná bych taky za všechny svoje názory nedal ruku do ohně. Nejsem neomylný.

Stává se mi, že mě reakce čtenářů dovedou k jinému uvažování. Třeba to zabolí, ale pomáhá mi to. Moc mi ta zpětná vazba pomáhá. Díky za ní.