Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AL

To jsou ty správné blogy. :)

Karma.

1 0
možnosti
VF

Díky za článek a jsem už zvědavý na Váš recept. Já používám jeden velice primitivní, ale výsledek je vždy velice chutný..

Kvásek se dá vyrobit i bez kvásku. Na začátku stačí žitná mouka a voda v poměru 1:1. Počká se, až začne kvasit - to trvá jeden až dva dny, a pak se přiživí dvojnásobným množstvím než na začátku a další den ještě jednou, opět dvakrát tolik, co přechozí den. Další den je hotovo. Mám to vyzkoušené. Jen je třeba při hledání sklenice počítat s tím, že kvásek při kvašení zvýší obsah, aby Vám nevytekl ven.

Trochu skovat do menší sklenice a v ledničce v pohodě přežije týden.

Přeji všem, aby poté, co začnou péct, nepřibrali jako já. Chlebu neumím odolat.

1 0
možnosti
PK

Před x lety jsme dostali od syna elektrickou pec a ležela u nás kdesi a dlouho nic. Tento měsíc jsme jí konečně vybalili a zkusili chleba, zatím jen z již z připravené směsi,ale byl super. A tak Váš blog přišel v pravý čas. Jen, kde teď ten kvásek získat?

0 0
možnosti
KT

díky, už dlouho uvažuji o vlastním chlebě, ale odrazovalo mě to, že jsem nejedla žádný domácí, který bych chtěla. až onehdy.

0 0
možnosti
  • Počet článků 78
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 971x
Koučink hrou - hrajeme si na změnu. Kdo si hraje nezlobí!

Pracuji s lidmi na změně. Změnit něco potřebujeme každý. A většině z nás se to nedaří. Změna je život! To víme, ale i změna typu jo-jo efektu patří k životu. Chceme se změnit a zůstáváme stále stejní... Pojďte si hrát!

Mám stránky 333coaching.cz. 

Nechci psát rady pro druhé, ale to, co vychází z mé osobní zkušenosti. Co jsem prožil a zakusil na sobě. Jen to má sílu, to funguje. Pokud to nepomůže mě samotnému, nemám právo to nabízet druhým.

Přečetl jsem spoustu dobře míněných příruček. Málokdy za nimi ale byl osobní prožitek autora. Pisatelé píší proto, aby psali ne aby sdělovali, co prožili.

Psaní je pro mně nacházením sama sebe. Ta slova jsou moje myšlenky a tím kousek mě samotného. Možná by šlo podobně jako při detekci krve podle slov určit DNA autora. To, co píšu je moje DNA. Asi tam bude i spousta chyb. Nejsem dokonalý. Některé věty bych možná znovu nenapsal. Měním se. Snažím se o osobní růst, i když je to někdy těžké. Možná bych taky za všechny svoje názory nedal ruku do ohně. Nejsem neomylný.

Stává se mi, že mě reakce čtenářů dovedou k jinému uvažování. Třeba to zabolí, ale pomáhá mi to. Moc mi ta zpětná vazba pomáhá. Díky za ní.