Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ZB

Jak je vůbec možné npasat něco a tak bezvýznamného? Tarif se dal snížit i před tím, ale bylo třeba se nenechat řídit reklamnímí spoty operátorů.

0 4
možnosti
MS

Jak je vůbec možné napsat tak bezvýznamný příspěvek? Současné snížení tarifů je bezprecedentní. :-P

4 0
možnosti
SL

Já to naopak uvítala. Svůj telefon používám jak pro pracovní, tak pro soukrmé účely. Faktur jsem se mnohdy "nemohla doplatit". Navíc, ráda si povídám se svými blízkými a když se nemůžeme sejít, alespoň si zavoláme...čili, vykecávám se pouze s lidmi, se kterými si mám, co říci;-)

7 3
možnosti
Foto

P84e93t55r 61T52v38a10r19ó35g

22. 4. 2013 10:05

Ano to je podstatné. Díky Free tarifu nemusím za zákazníkem nutně jet, ale trpělivě mu problém vysvětlím po telefonu. A tak ušetřím dvakrát, tedy třikrát. Po prvé za volání a to moje faktura a zákazníka,  po druhé náklady na cestu k zákazníkovi a za třetí čas, který bych tím ztratil. Takže v čem je vlastně problém ?

3 0
možnosti
AT

Teda vaše problémy a rotčildovy prachy ....

4 6
možnosti

rotvajler v prachu či co, to jsem nepochopil

1 0
možnosti
Foto

velmi zajímavé. Prostě ty telefony nezvedejte nebo si vypněte telefon. Oni časem poznají že to děláte schválně, ale budou to respektovat.

3 6
možnosti
IF

Není jednodušší a vůči nim i mnohem férovější jim říct na rovinu, že opravdu nemám čas se jen tak vykecávat? 8-o

10 4
možnosti

Známe to asi všichni, někdy to řeším natvrdo tak, že řeknu bez žádnýho studu, že musím na záchod - tady už volajícímu může dojít, že nejsem stroj:-) specielně třeba u matek je to ovšem mnohem citlivější téma. Mě máti volávala 3 až 5 x denně, takže když jsem pořídil mobil, říct jsem jí to nemohl, neb to by byl fakt můj konec. Ovšem když jsem byl u ní, bylo to vždy o pusu neb jsme musel předtím mobil vypnout, aby to neprasklo ;-D tehdy ještě nebyly jen vibrace. Prostě drama jako hrom.

6 1
možnosti
PK

Já znám spoustu lidí, kteří ze záchoda volají ;-D

1 0
možnosti
TS

Chápu vás a souhlasím, taky považuju telefon za prostředek k předávání informací a dlouhé psychohovory mě ničí, chybí mi řeč těla a výraz tváře. Nejvíc mě štvalo, když mému milému někdo zavolal při naší schůzce a zakecali se. Vyřešilo se to rychle - po třech minutách jsem se vždycky sebrala a odešla domů. Ale proč musí člověk dělat takové hulvátské kroky, aby to těm okolo došlo? ;-)

15 3
možnosti
Foto

N16e37l56a 62P32a69l14o46v30á

21. 4. 2013 10:01

Jednou jsem se nějak rozpovídala, byla jsem taková docela rozvláčná a můj zdvořilý syn-Čuně řekl: "Tak já už tě nebudu zdržovat..."

V různých modifikacích tu větu používáme dodnes.;-D

7 2
možnosti
RK

Trochu si odporujete, nemyslíte? Operátor vám neomezeným tarifem krade čas, který nemůžete věnovat rodině. Ale jediný kdo vám takto volá, je vaše sestra.   Máte kamarádku, která má nemocnou matku bydlící daleko, díky operátorovi s ní může být každý den ve spojení alespoň telefonicky.  Proč to vyčítat operátorovi? Volají vám snad cizí lidé kteří si chtějí hodiny povídat? Ne. Tak v čem je problém? Sestře můžete přece kdykoliv říct, že se s ní vybavovat nechcete. Ona nejspíš neví že o ní nestojíte.

8 4
možnosti

tak to vyčítání pochopitelně nemyslel doslova, spíš to bylo namířený na ty, co volají jak utržení z řetězu:-)

8 1
možnosti
EJ

mám rozumné přátele a rodinné příslušníky, řešíme jen nutné věci na dlouhé vykecávání jdeme na kafi a něco alkoholového;-)

4 1
možnosti
IF

Z tohoto důvodu jsem kdysi zrušil Skype - pořád otravoval švagr jen proto, že to bylo zdarma :-/ Ale vyrostl z toho ...

Neomezený tarif mám už dlouho (a teď mi ho zlevnili na polovinu, což mne samozřejmě potěšilo), protože jsem si u mého živnostničení nechtěl hlídat kolik jsem už provolal a vzhledem k tomu, že už předtím jsem měl účty minimálně v ceně toho zvýhodněného neomezeného tarifu, tak se mi to už tehdy vyplatilo. Přesto nemám potřebu se vykecávat o hloupostech a ani moje okolí tuto tendenci naštěstí nemá.

A jen technická poznámka k těm dvouhodinovým hovorům - přesně po 65 minutách se hovor automaticky rozpojí (prý je to ochrana proti tomu, že se někomu v tašce nebo kapse bez vědomí majitele vytočí nějaké číslo), takže ten hovor musely vytočit dvakrát. Už se mi to několikrát stalo, když jsem musel řešit nějaký větší technický problém po telefonu :-/

4 2
možnosti
MD

Zajimava uvaha pro ty, co podobnym postizenim netrpi.

3 1
možnosti
  • Počet článků 78
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 971x
Koučink hrou - hrajeme si na změnu. Kdo si hraje nezlobí!

Pracuji s lidmi na změně. Změnit něco potřebujeme každý. A většině z nás se to nedaří. Změna je život! To víme, ale i změna typu jo-jo efektu patří k životu. Chceme se změnit a zůstáváme stále stejní... Pojďte si hrát!

Mám stránky 333coaching.cz. 

Nechci psát rady pro druhé, ale to, co vychází z mé osobní zkušenosti. Co jsem prožil a zakusil na sobě. Jen to má sílu, to funguje. Pokud to nepomůže mě samotnému, nemám právo to nabízet druhým.

Přečetl jsem spoustu dobře míněných příruček. Málokdy za nimi ale byl osobní prožitek autora. Pisatelé píší proto, aby psali ne aby sdělovali, co prožili.

Psaní je pro mně nacházením sama sebe. Ta slova jsou moje myšlenky a tím kousek mě samotného. Možná by šlo podobně jako při detekci krve podle slov určit DNA autora. To, co píšu je moje DNA. Asi tam bude i spousta chyb. Nejsem dokonalý. Některé věty bych možná znovu nenapsal. Měním se. Snažím se o osobní růst, i když je to někdy těžké. Možná bych taky za všechny svoje názory nedal ruku do ohně. Nejsem neomylný.

Stává se mi, že mě reakce čtenářů dovedou k jinému uvažování. Třeba to zabolí, ale pomáhá mi to. Moc mi ta zpětná vazba pomáhá. Díky za ní.